A A A
Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij

Modelowe programy szkoleń

Modelowe programy szkoleń dla pracowników niepublicznych i publicznych instytucji rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej składają się z bloku 6 szkoleń tematycznych, których celem jest zneutralizowanie braków w komunikacji i przepływie informacji pomiędzy niepublicznymi i publicznymi instytucjami rynku pracy i pomocy społecznej.

Przygotowując szkolenia postawiono założenia, że każda grupa składać się będzie z pracowników różnych IRP i PiIS, którzy jako zespół odbędą wszystkie 6 modułów szkoleniowych. Warunkiem jest również odpowiednia kolejność realizacji szkoleń. Szkolenia będą poprowadzone w formie warsztatowej. Sposób prowadzenia zajęć, a także zaproponowana tematyka, ma przyczynić się do poszerzenia samoświadomości uczestników, rozwinięcia ich kompetencji, a także zbudowania prawdziwych relacji pomiędzy wszystkim uczestnikami, które stanowić będą podwaliny ich lepszej i efektywniejszej współpracy. Współpraca ta będzie w przyszłości skutkować skuteczniejszym rozwiązywaniem problemów podopiecznych tych instytucji, a także pozwoli pracownikom IRP i PiIS na szersze i kompleksowe spojrzenie na sytuację rynku pracy.

Takie podejście do tematyki współpracy między różnymi instytucjami rynku pracy stanowi innowacyjne rozwiązanie i może w przyszłości zostać z sukcesem włączone do wspólnej polityki państwa.

  1. Skuteczna komunikacja i E-komunikacja w służbie IRP i PiIS
  2. Kreatywność sposobem poszukiwania nowych wyzwań i umiejętnością rozwiązywanie problemów stojących przed IRP i PiIS
  3. Sposoby radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy urzędnika NiP IRP PiIS
  4. Inicjowanie i realizacji projektów partnerskich
  5. Współpraca w zespole i narzędzia prowadzenia zebrań
  6. Trudne rozmowy, interwencje w sytuacjach zakłóceń i manipulacji, informacja zwrotna